Kedy sa konečne poučím, alebo zavolaj domov cice nech ti pošle 200e...

Autor: Karol Gajdoš | 25.7.2014 o 17:55 | (upravené 25.7.2014 o 18:00) Karma článku: 5,79 | Prečítané:  542x

...na faktúru! Ďalší blog z radu kedy, teraz ale na trošku inú nôtu. Nie citový výlev ale výlev hnevu. Príbeh ako som znova naletel svetovej bande z Odrbkomu. 

Ešte pred tým ako som odišiel do zahraničia začala v TV bežať reklama ( minulo, či dokonca predminulo – ročná) ako výhodne môžete volať NIE LEN DO ČIECH ale do celej EU. Za ceny ako na Slovensku alebo v rámci voľných minút paušálu. Stačí ak máte paušál Happy v Odrbkome. Keďže som „hrdým“, a čo je najsmutnejšie, dlhodobým vlastníkom paušálu Happy, bol som celkom happy, že si nebudem musieť robiť starosti o roamingové poplatky. Viem, že v dnešnom svete nič nie je tak ako sa zdá. Preto som pre istotou  hľadal na nete informácie ako to naozaj je a kde je ten háčik. Na stránke Odrbkomu som našiel len podobnú reklamu s informáciami, že je to pre zákazníkov s paušálom happy. Rovnako aj ujo google vyhodil len rovnakú stránku. Jasné, že ak stránku navštívite dnes, je  doplnená o údaj, že akcia platí len pre nových zákazníkov a tých, čo si predlžujú zmluvu. (Však my, čo sme s diablom podpísali zmluvu na dva roky, si už nič nezaslúžime...) Táto zmena na stránke pravdepodobne nastala lebo sa do pasce chytil dostatočný počet zákazníkov a marketingový plán na odrby bol splnený. Možno k tomu prispeli aj nejaké tie sťažnosti obetí. Zaujímavé je, že pri telefonáte na zákaznícku linku ( asi si viete predstaviť môj vľúdny tón a nadšenie) operátor priznal ( len tak ľudsky, nie za spoločnosť), že reklama je skutočne zavádzajúca , že nie som prvý, ktorý sa nechal nachytať ( aspoň ten pocit, že v tom nie som sám). Ale, že ináč mi pomôcť nevie...

Bože Karol! Kedy sa poučíš? Nejako naivne som si myslel, že sme vyrástli z takýchto praktík. Že to už nie je len o tom zarobiť na nepozornosti ľudí, na malých písmenkách a skrytých podmienkach. Očividne som sa mýlil. Odrbkom nerecykluje len staré reklamné spoty ( ešte k tomu strašné)  ale aj praktiky ako zvyšovať svoj kapitál. Naďalej si môžem dávať pozor na každú drobnosť. Najrozumnejšie bude asi pri každej „akcii“ volať ,nie na zákaznícku linku, tam vám aj tak podajú vždy iné informácie, ale rovno generálnemu riaditeľovi. „ Počuj Mirko tá vaša nová akcia? Zas odrb? Alebo mám bežať do najbližšej predajne? Vieš, len tak mne povedz. Ja to nebudem ďalej rozširovať...“

Čo už... nezostáva nič iné len sa poriadne zhlboka nadýchnuť nech sa pľúca naplnia kyslíkom a nabudúce ho o niečo viac dopriať aj svojmu telefónu. 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Firmy nutne potrebujú ľudí, z Ukrajiny im ich vláda dovoliť nechce

Na jar minister práce Ján Richter hovoril o možnosti vpustiť na náš pracovný trh ľudí z tretích krajín v odvetviach, v ktorých to bude potrebné.

EKONOMIKA

Právnici, ktorí radili pri predaji Eurovey a príchode Číňanov

Právnické firmy pre SME a The Slovak Spectator ukázali top obchody, pri ktorých radili.

ŠPORT

Za Slovanom stále cítiť pachuť vytunelovaných harvardov

Medzi majiteľmi je dodnes firma zapletená do tunelovania harvardských fondov.


Už ste čítali?